Cicle Inicial. Sortida al Museu Picasso

Avui els alumnes de primer i segon hem marxat d’excursió cap a Barcelona. Durant el matí visitarem el museu Picasso, artista que hem estat treballant al projecte d’inici de trimestre. Després aprofitarem per fer una visita turística a Barcelona fins que arribem al Parc de Can Mercader a on pararem per jugar i dinar. A mida que anem tenint les fotos us les fem arribar. Cliqueu la imatge per accedir a l’àlbum.

Activitats Primer.

Aquí us deixem un àlbum a on anirem recollint les imatges de les diferents activitats que anem realitzant durant aquest segon trimestre. L’anirem actualitzant setmana rere setmana.

De moment podreu veure fotos sobre “Els nostres records”, alimentació saludable i la geometria imitant un quadre de Paul Klee.