1r i 2ns Setmana de l’Explorador

Bon dia famílies! Avui us deixem un recull d’imatges 📷📸 de les activitats que vam realitzar a la natura 🌻🌼🌲 durant la “Setmana de l’Explorador“. Ens vam convertir en autèntics/ques exploradors/es 👀🔍 del nostre entorn i vam gaudir construint nius en equip, esmorzant quelcom saludable i observant l’entorn a la cerca d’animals 🐒🐱🐕🐛🐞🐌🐍 ben amagats. Va ser un matí molt divertit i diferent que ens va servir per aprendre a estimar el nostre entorn natural, a treballar en equip 🌐🌐 i a ser observadors/es.

A 3r treballem el pas del temps

A 3r hem treballat el pas del temps a medi social. Hem finalitzat el tema amb la confecció d’un “Lapbook”, on hem pogut explicar tots els continguts del tema. Ara ja coneixem les diferents etapes de la història i com s’ha documentat cada una d’aquestes a través de fonts escrites i no escrites. També sabem com és la feina que fan els arqueòlegs i que les poblacions tenen història.
Ens ho hem passat molt bé veient-nos en fotos de quan érem petits (passat), una d’actual (present) i una de quan serem vellets (futur) gràcies a una aplicació.

Cliqueu a la imatge per veure més.

Aprenem jugant !

Aquesta setmana els i les alumnes de 6è aprenen jugant en grups. Treballen els països i les capitals d’Europa i ho fan participant en un concurs que realitzem a les aules. Estan molt motivats i s’ho passen molt bé.

Cliqueu la imatge per veure més.

3rs – SETMANA DE L’EXPLORADOR

Durant la setmana de l’explorador🔍, vam sortir en un entorn natural🌳 proper a nosaltres. Vam poder divertir-nos junts a l’aire lliure i vam complir la missió✅ que tenien encomanada.
En primer lloc, vam construir nius🐦 amb diferents elements naturals que ens vam trobar a la natura.
Seguidament, vam poder gaudir d’un esmorzar🍏 saludable en grup.
I finalment, vam buscar animals amagats🐌 pel bosc.

A més a més, no vam marxar d’allà fins que vam jugar, explorar la zona i aprendre sobre la naturalesa.

Cliqueu a la imatge per veure més.

Mitjans Recollim els Enciams!

Bon dia famílies! El passat divendres els alumnes de mitjans vam anar a recollir els enciams🍃🍃🍃 que vam plantar a l’hort a començament de curs. Quina alegria recollir allò que has sembrat, regat i cuidat setmana rere setmana. Us deixem unes quantes fotos 📸 per a que veieu què macos estaven els enciams! I nosaltres 😛!!