VISITEM LA BIBLIOTECA!

El dimecres 30 de març els nens i les nenes de la classe del Cavall Bernat vam anar a visitar la Biblioteca. La Marta, la bibliotecària ens va explicar un conte molt bonic que es titulava “La poma“. Després ens va explicar que a la biblioteca hi tenen milers de llibres i que ens els poden deixar sempre que  volguem , només ens fa falta tenir un carnet per poder-los agafar,  portar-los a casa nostra i tornar-los al cap d’uns dies. També ens va preparar diverses activitats, amb una temàtica comuna: les fruites, per fer en grups: trencaclosques dels mesos de l’any, joc del memory amb diferents fruites, llibres per observar i llegir i unes endevinalles sobre les fruites molt divertides.

A cadascú de nosaltres ens va donar un dibuix d’un ou de Pasqua perquè el pintéssim a casa i el tornéssim a la biblioteca per exposar-los.

Ens va agradar molt visitar la biblioteca i aprendre coses noves sobre ella. Gràcies Marta per compartir el teu temps amb nosaltres!

 

Escape room 5è

La setmana passada l’alumnat de 5è va engegar el projecte d’Antoni Gaudí fent un escape room.🔍🔐 El repte va ser intentar obrir la porta de la classe tot resolent diferents proves. Ho van aconseguir!!

Cliqueu la imatge per veure les FOTOS 📸

Treballem Gaudí a 4t

Durant aquestes setmanes els i les alumnes de 4t estem treballant l’arquitecte Antoni Gaudí, que també dona nom a la nostra escola.

Hem buscat informació sobre ell, hem escrit un poema i també estem fent servir la tècnica del trencadís per decorar el famós drac del Parc ell.

Casa Batlló – Sagrada Família – 5è

El dijous 31 de març, l’alumnat de 5è va anar d’excursió a Barcelona. Vam visitar la Casa Batlló i després vam anar a veure La Pedrera, tot passejant pel Passeig de Gràcia. Vam agafar el metro per anar a veure també la Sagrada Família i dinar al parc que hi ha just al davant. Vam GAUDIR molt de l’excursió!! 😁👏🐉🌇

Cliqueu la imatge per veure totes les FOTOS 📸

1r i 2ns: Sortida al Parc Güell

Bon dia famílies! 🌞🌞🌞 Avui els alumnes de 1r i 2ns marxem tot el dia a Barcelona 🌆🌆 a fer una visita al 💮 Parc Güell 💮. Estem molt emocionats/des😊😊 ja que podrem veure i gaudir d’aquesta obra arquitectònica de l‘Antoni Gaudí. Estigueu atents perquè durant el dia anirem penjant les 📸📸fotos que anem fent. Per accedir a l’àlbum cliqueu a la imatge de sota.

Treballem l’actualitat!

Aquestes darreres setmanes a hem estat cercant informació sobre la situació que s’està vivint actualment en diferents territoris del món en el qual vivim. Hem fet servir diferents aparells digitals per poder tenir accés a aquesta informació i finalment reflectir-la en un lapbook.

ENGLISH DAY – What about houses?

During the past and this week we have celebrated ENGLISH DAY in our school. 🇬🇧

This year’s theme has beenWhat about houses?“🏡🏘. From P3 to 6th we did a lot of different activities: know the types of houses depending on the countries, see houses from the past to the future, build our houses with recycling material, learn what materials houses are made of, describe a houses, discover what parts are inside a house and finally have a great time!

Click the image to see all photos 📸