Ens visiten els patges!
21/12/21Concert de Nadal de 1r
21/12/21El dimecres 15 de desembre el grup dels Mitjans vam celebrar el Concert de Nadal al Montàgora. La nostra classe, Cavall Bernat, vam cantar les Nadales «Amb la llum del fanalet» i «Una estrella jo faré» i la cançó en anglès «Santa». També vam recitar el poema «El caganer» acompanyats de música de fons. Ho vam fer molt bé i ens vam divertir molt!
Decorem el passadís!
21/12/21La classe del Cavall Bernat ja tenim enllestit el mural del passadís. Hem fet un gran formiguer on hi caben 22 formigues, una de cada alumne, amb els seus camins subterranis plens de reserves de menjar per passar l’hivern. També hi hem fet un hort amb diferents verdures: pastanagues, cebes, tomàquets, enciams,…. A més d’això també hi tenim diversos animals com eriçons, saltamartins, libèl·lules, una família de conills, cucs de terra,….
Nadal a 5è
21/12/21Nadal a 3r
21/12/21Concert de NADAL 4t
17/12/21El passat dimarts va ser el concert de NADAL dels grans de l’escola. Concretament, l’alumnat de 4t va recitar un poema en castellà, titulat el invierno❄🌨, i van cantar tres cançons: venen els reis 👑👑👑, els quatre elements 🔥💧🌪 i Santa Claus is coming to town 🎅.
Va ser un dia molt bonic, esperem que vosaltres el gaudíssiu tant com ho vam fer nosaltres!!
Cliqueu la imatge per veure totes les fotos i vídeos. 📸
Concert de NADAL 5è
17/12/21CONCERT DE NADAL 6è
17/12/21EL CONCERT DE NADAL DELS PETITS!
16/12/21Avui els més petits de l’escola hem fet el concert de Nadal! Ens hem vestit de gala per cantar les nostres cançons i recitar els nostres poemes de Nadal! Nosaltres hem gaudit molt i esperem que vosaltres també ho hagueu fet!
Us deixem un recull de fotografies i vídeos del concert! Només heu de clicar sobre de la fotografia per veure’ls!
BONES FESTES FAMÍLIES!














