A P5 INICIEM EL PROJECTE DE L’AIGUA

Els ossos polars i els pingüins hem iniciat el projecte de l’AIGUA 💦💦💧💧. La primera activitat és una dinàmica de joc en la que, els infants, haven de trobar ampolles d’aigua pels diferents llocs del pati. Aquestes ampolles portaven escrita una paraula que, els nens i nenes havien d’ordenar per crear la pregunta repte del projecte: l’aigua sempre és bona?. A partir d’aquí, hem d’investigar per donar-li resposta al nostre repte. 

A continuació, us deixem les imatges del joc i algunes activitats més del projecte!

 

ELS PETITS HEM ANAT AL MUSEU DE LA TÈCNICA DE MANRESA!

Aquest dilluns, els més petits de l’escola vam anar d’excursió al Museu de la Tècnica de Manresa. Allà vam fer dos tallers:

  • Les plantes fan llana?

Els nens i nenes van poder conèixer els diferents tipus de teixit que utilitzem per confeccionar les nostres peces de roba.

  • Tècnica 0-6  

En aquest taller els infants van poder experimentar i manipular diferents propostes científiques.

Aprofitant la sortida, vam anar fins al Parc de l’Agulla 🌳🌱a dinar. Després, els petits de l’escola van poder gaudir de l’entorn: jugant als diferents parcs adaptats als infants, observant els ànecs 🦃 🦃🦃que nedaven per la Séquia…

Vam gaudir-la molt! Us deixem un tast de fotografies, a continuació!

 

DIADA DE SANT JORDI A INFANTIL!

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi 🐉🌹📚a l’escola! Durant el mati, els petits hem anat a l’Ajuntament del nostre poble. Allà ens esperava la Mònica, una conta contes molt divertida, que ens ha explicat la història de la Zebra Camil·la!
A la tarda, a l’escola hem celebrat el certamen literari!📚📚 Hem gaudit de balls i de l’entrega dels premis als nostres companys!

Us deixem un tastet de fotografies del dia d’avui!

Bona Diada de Sant Jordi! 🌹📚

ELS PETITS FEM LA MONA!

Avui, els més petits de l’escola, hem tallat l’última cama a la Vella Quaresma! Ara, ja pot caminar i marxarà cap a la muntanya! Però, abans d’anar-se’n ens ha obsequiat amb tots els ingredients per fer la nostra Mona: xocolata 🍫, melmelada, pollets decoratius 🐥, plomalls de colors 🌿 i pa 🍞!

Un cop a les aules ens hem preparat per elaborar cadascú la seva Mona 🍰! Ens ha quedat boníssima!

 

 

D’aquesta manera tan dolça ens acomiadem fins després de les vacances de primavera!

 

EASTER EGG HUNT A INFANTIL

Aquests dies, a l’hora d’anglès, els nens i nenes d’infantil, han après una tradició anglo-saxona d’aquestes dates: L’EASTER EGG HUNT

A partir d’un conillet de pasqua 🐰(Easter Bunny) que amaga uns ous de xocolata (Easter Eggs), els nens i nenes els han de trobar. Els ous poden ser de xocolata però en el nostre cas eren uns ous molt especials:  tenien un missatge del conillet! 

Hem passat una estona molt divertida! 

EL PROGRAMA SÍ A EDUCACIÓ INFANTIL!

Els petits de l’escola estem aprenent, a través del projecte d’escola Programa SI, la importància de l’alimentació equilibrada🍏🍓🍆 i els bons hàbits saludables 🚵⛹🏃. Els seus protagonistes: el Càrdio ❤, en Nico i l’Olivia ens ensenyen de manera lúdica i propera a mantenir hàbits de vida adequats i durant tota la vida.

Gràcies a aquestes propostes, des de ben petits comencen a ser conscients de la importància de l’alimentació i l’exercici físic per cuidar el nostre cos. A més, l’hort de l’escola és un bon complement per a tots aquests aprenentatges!

Us deixem algunes de les propostes que hem anat realitzant!

A P5 ENS AGRADEN ELS ANIMALS

Els ossos polars i els pingüins, amb l’ajuda de l’Ismael, hem fet una caseta de fusta pels ocellets 🐦🐦🐦 del pati de la nostra escola. La idea va sorgir a partir d’una de les activitats de la setmana dels exploradors. Com ja sabeu, els nens i nenes van fer menjadores pels 🐦🐦🐦 i van tenir la brillant idea de construir una caseta de fusta. Amb l’ajuda del nostre conserge ho hem aconseguit. Moltes gràcies, Ismael!

A més, la Carla, ens ha portat un conillet 🐰del seu hort. L’hem pogut observar i tocar, ens ha encantat l’experiència.

A continuació, us deixem un recull d’imatges.

A P4 FEM ELS NOSTRES FINGER PUPPETS!

Cada setmana, els nens i nenes de la classe dels cavallets i de les estrelles de mar, fem English on ens iniciem en el coneixement de la llengua anglesa.
Treballem el nostre entorn més proper de manera lúdica. Una de les propostes que hem realitzat ha estat l’elaboració d’uns finger puppets relacionats amb la family.

Us deixem un recull de fotografies de les nostres titelles de dit!

 

 

 

LA CLASSE DE LES GRANOTES FEM RACONS DE LLENGUA!

Un cop a la setmana, les Granotes 🐸 , realitzem racons de llenguatge en els que treballem – a través del joc i de manera lúdica – l’expressió oral explicant i creant històries, fent exercicis per treballar els diferents músculs que participen en la parla: bufant, xuclant…  També ens hem iniciat en el treball del traç i de la lectoescriptura fent petites propostes relacionades, sobretot, amb el nostre nom i el dels nostres companys.

ENGLISH DAY – What about houses?

During the past and this week we have celebrated ENGLISH DAY in our school. 🇬🇧

This year’s theme has beenWhat about houses?“🏡🏘. From P3 to 6th we did a lot of different activities: know the types of houses depending on the countries, see houses from the past to the future, build our houses with recycling material, learn what materials houses are made of, describe a houses, discover what parts are inside a house and finally have a great time!

Click the image to see all photos 📸