L’Olivera dels desitjos

Aquest any hem pensat omplir la nostra olivera amb tots els desitjos de Nadal dels nostres alumnes, els vostres fills. Durant aquesta setmana a les entrades i sortides esteu convidats a pujar, penjar amb els vostres fills/es el vostre desig de Nadal i fer-vos les fotografies que vulgueu. Us animem a que pugeu i compartiu aquesta experiència tan maca.

Fem cagar el Tió!

Un any més els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat al Centre Cívic la Vinícola. Allà, les Artesanes del Corazón ens han rebut amb els braços oberts i la nostra Manoli ens ha explicat dos contes,  després hem cantat nadales tots junts. Finalment, hem fet cagar el tió amb MOLTA IL·LUSIÓ!!!

Estem molt contents amb els nostres “gatets” amb xocolatines que ens ha cagat el Tió de les Artesanes. Moltes gràcies!

CONCERT DE VIOLINS A LA TOSSA

Avui diumenge, els alumnes de segon han protagonitzat el seu primer concert de violins a la Tossa. Ha estat un concert molt emotiu i molt bonic, dirigit pels músics de l’aula orquestra. Agraïm a l’Ajuntament i al grup de músics de l’aula orquestra el fer possible aquesta activitat a l’escola.

Aquí teniu algunes de les fotos que hem fet!!