EL TIMBRE DE LA QUINZENA.

Família Àngels Garriga,

Durant aquesta quinzena a les entrades i sortides de l’escola sonarà música de Randy Newman que va néixer ara, a finals de novembre de fa 76 anys i ha estat el compositor de grans bandes sonores de pel·lícules de Disney i Pixar com “Bichos”, “Toy Story” o “Monstruos S.A.”

A més a més, a l’escola mirem de cuidar la nostra alimentació i proposem que els esmorzars siguin el més saludables possible. Doncs també la música ens ajudarà a fer-ne memòria. Hem trobat una cançó de la Damaris Gelabert titulada “Fruites i Verdures”. Aquí us la deixem.

Una abraçada ben musical.