REPORTERES DE LA SETMANA!

Aquesta setmana, com ja sabeu, 12 alumnes de l’escola Àngel Serafí Casanoves estan d’Erasmus a Le Mans (França). S’ho estan passant genial però a França hi ha una vaga que els impedeix tornar amb avió i per això hauran de tornar amb autobús. Esperem que els estigui anant d’allò més bé i que ho gaudeixin al màxim.

El 29 de març alguns alumnes de sisè han anat a visitar l’institut, aprofitant la jornada de portes obertes. La majoria d’alumnes tenim moltes ganes d’anar a l’institut, ja que les instal·lacions són molt xules. També hem començat a dubtar sobre si elegir francès o xifres i lletres. Ens van explicar i recomanar que si se’ns donen bé les llengües podem elegir francès, però si ens aniria bé una mica de reforç, millor que elegim xifres i lletres.

Molt bona setmana santa a tothom!

Ada i Ainet