MISSATGE DELS DOCENTS

Els docents de l’escola de Sort us hem fet un vídeo per a tots i totes….Esperem us agradi molt!!

TOUR PER MUSEUS

Us informem que tots els mestres van afegint recursos educatius al seu blog, en aquest apartat podreu trobar-ne algun de general, que podeu veure amb tots els infants.
TOUR PER MUSEUS
10 museos para visitar desde casa: tours virtuales y colecciones online.
1. Pinacoteca di Brera – Milano… Llegeix més»

ESCOLA TANCADA

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del… Llegeix més»

ATENCIÓ: repte per la vista més curiosa

Us proposem un repte:
Aquesta imatge està feta a l’escola, qui és capaç d’endevinar què és i on és ?

Només heu de respondre als comentaris posant el nom, curs i SOLUCIÓ qui ho endevini tindrà un reconeixement en aquest blog…animeu-vos a participar.

Postal de Nadal

Aquest curs escolar hem proposat a tots els infants, des de P-3 fins a 6è, de fer la postal de Nadal per felicitar les festes a tothom.
Les postals que van crear les hem exposat a les columnes de l’entrada de l’escola, i han quedat d’allò… Llegeix més»