Notícies segona setmana!

WELCOME HENRY

L’arribada d’un ajudant angles

El Henry va arribar el dimarts a l’escola. La Rosana i la Carme el van rebre amb molta emoció a l’aeroport van venir fins a Sort i li van ensenyar tota l’escola. Tots i totes estàvem molt emocionades de que un noi d’un altre país tan diferent al nostre vingui a l’escola a ensenyar-nos una mica més del seu idioma. Desitgem que durant aquests mesos aprenguem anglès amb el Henrry i que ell aprengui una mica català. Aquest any la setmana blanca serà diferent…esquiarem amb el Henrry! També passarem moltes de les festivitats que celebrem, com el Hallowen, carnaval, Nadal… Segurament que a Escòcia no celebren les mateixes festes que aquí Sort. Gracies per haver vingut aquí des de tan lluny i per ensenyar-nos una mica més del teu idioma.

Ona  i  Martina

NOTÍCIA SEGONA SETMANA!

Per començar bé la setmana ens van donar la gran noticia de que vindria un noi d’Escòcia anomenat Henry. Ens ajudaria a desenvolupar bé l’anglès. Vam fer-li un cartell de benvinguda per al Henrry (que posa welcome Henry). El dimarts vam rebre al Henry, li vam donar la benvinguda i ens va fer molta il.lusió Tots estavam molt emocionats i amb una mica de vergonya. A partir d’ara el Henry ens dona suport en les classes d’anglès i educació física.

Avui divendres hem començat el nou projecte de la sexualitat junt amb el cos humà. Hem rebut una caixa amb objectes que expliquen la sexualitat amb materials per a poder entendre-ho millor i  així és com ens han introduït el nou projecte que realitzar durant aquest primer trimestre.

Ens fa una mica de vergonya parlar d’això però sentim la necessitat de assabentar-nos  una mica més enllà sobre aquest tema.

QUE US SEMBLA AQUEST NOU PROJECTE?

ALI I MARTÍ

1. Cristina

Una gran oportunidad para todos aprovecharla a tope unos y otros y aprender mucho !!! Así también conoceremos otra cultura del sr henry y costumbres
    Mucha unión y abrazos y enhorabuena al equipo de la escuela son unos cracks por este proyecto

2. Eva

Quantes novetats i que bé que ens les expliqueu vosaltres en primera persona! Segur que el projecte serà súper interessant i segur que amb en Henry us animeu amb el speaking! Welcome Henry!

3. Raquel

Felicitats per aquest regal que us ha arribat anomenat Henry, aprofiteu-lo al màxim i gaudiu-lo molt. I enhorabona als reporters, per tenir-nos informats de les novetats que passen a l’escola i per fer-ho tant bé.