NOTÍCIES DE LA SETMANA

LA CASTANYADA

Com ja sabeu aquest divendres les famílies dels infants de l’escola assistiran a la FESTA DE LA CASTANYADA on els nens i les nenes de tots els cursos ballaran danses  tradicionals catalanes.

Durant uns dies han estat practicant a l’hora d’educació física, de música i d’alguna altra classe i el resultat serà brutal.

Els més petits ballaran el ball de la castanyera, volta cap aquí i la Morsuliana. Els de primera etapa el tio Fresco, el ball de la civada i el Patatuf , 4t i 5è  la masovera i l’indiot i nosaltres els de 6è ballarem el Virolet.

Des de petits teníem moltes de ganes de fer-lo ja que ens encantava veure com es piquen els bastons entre tots i finalment ha arribat el gran dia. La veritat és que el ball és una mica complicat i cansa molt de fer-lo però de moment ens surt super bé, esperem que el gran dia us agradi i ho gaudiu molt.

Hi ha una altra sorpresa que ens emociona fer-la . El dia de la castanyada al mati els nens i nenes de l’escola entraran al super túnel del terror DE HALLOWEEN!!! En properes notícies us informarem de si hem passat molta por.

Ara no tornarem a l’escola fins el dimecres dia 2 de novembre i us volem desitjar que passeu molt bé aquests dies de festa plens de castanyes, boniatos, panellets i sobretot de por!!!

MOHAMAD I PERE

SOM REPORTERS!!!

La setmana passada vam anar al poble de Son i vam aprendre molt sobre les esglésies. Va ser
ser molt divertit perquè també quan a vam acabar de dinar vam fer uns jocs de teatre i màgia.
Aquesa setmana ja estem preparats per la fira de tardor, que serà el 5 i 6 de novembre. Ja hem
portat molt material per vendre i creiem que serà un gran èxit!
Ja fa dies que venem polvorons també amb l’objectiu de recaptar diners per el nostre viatge de
final de curs.
Dimarts vam canviar els càrrecs i a nosaltres ens va tocar un càrrec molt divertit som
reporters!
El divendres farem el ball de bastons i estem nerviosos ja que aquest any és a portes
obertes, esperem que vingui molta gent. Just acabar la escola i dir-nos bon cap de setmana
amb les mestres i companys, ens posarem a vendre castanyes. Ens en vindreu a comprar?

Oriol i Ainet

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *