Visita a la caldera de l’escola

El dijous, 21 de febrer, el director de l’escola, Josep Queró, ens va fer una explicació sobre el funcionament de la caldera de la nostra escola.

El procés que segueix és el següent:

Es fa estella de la neteja dels boscos. L’estella s’asseca i ,quan arriba a l’escola la buiden en un dipòsit molt gran.

A través d’un espiral o sense fi ,l’estella va a parar a la caldera ,i allà crema lentament i  escalfa un gran dipòsit d’aigua.

Finalment ,aquesta aigua calenta passa per unes tuberíes i arriba a tots els radiadors de l’escola.

La cendra que queda de l’estella se’n va cap a un dipòsit que es buida quan està ple.

Aquí teniu un recull de fotografies

Alumnat de 5è de CS