TALLER D’ANGLÈS: “EL BULLYING”

Aquesta setmana a l’escola ha vingut la Franka, una senyora a parlar-nos del tema bullying en anglès. Per començar, vam escoltar una cançó que va sortir a Got talent United Kingdom. Després ens va llegir un conte sobre un conill “Riki” que semblava per nens i nenes petits però serveix molt per tothom us el recomanem molt!També vam mirar un video que detalla molt bé  que és bullying i vam conèixer moltes paraules en anglès sobre aquest tema. Finalment vam fer un joc de targetes.

Vam disfrutar molt i ho tornarem ha repetir d’aquí dues setmanes, creiem que va ser molt útil.

Reporters de la setmana : Roc i Jep