SETMANA BLANCA A L’ESCOLA

El dilluns 18 de gener, els nens i nenes de 2n, 5è i 6è de l’escola Àngel Serafí Casanovas, van anar esquiar a Port-Ainé mentres que alguns nens i nenes, es van quedar a l’escola fent altres activitats.
El primer dia tots els alumnes van anar a la sala d’informàtica per a fer grups i perquè el Ramon, el profe matemàtiques de cicle superior, els hi expliqués que farien durant tota la setmana.
El primer dia van jugar a jocs de taula, després van anar al pati, passada mitja hora, van anar a fer lectura, i a la tarda, van fer papiroflèxia.
Al dia següent van fer la llista per a comprar, al Plus Fresc, els ingredients per a cuinar una pizza dolça i una de salada que van fer el dijous el mati. Per la tarda van preparar unes proves per la gimcana que no van fer.
El dimecres al mati van anar a comprar els ingredients i després a la tarda van continuar fent papiroflèxia.
El dijous 21, van fer les pizzes al mati i després a l’hora de pati se les van menjar. Les sis pizzes eren: tres de salades i les altres dolces. El grup del Jordi Ruiz Malaver va fer una pizza salada i dolça; la pizza salada era d’olives, formatge i de tonyina i la dolça de xocolata negra i blanca, nous i coco en polvos i els altres quasi igual.

DAKOTA

Per la tarda es van quedar mirant una pel·lícula que es deia “La isla de Nib.”
Reportatge realitzar per Jordi Ruiz Malaver