Neteja del Riu

El 24 d’octubre del 2023 a les 10:15 vam sortir a netejar diferents parts del poble de Sort. Primer de tot, ens van explicar quins diferents tipus de plàstics  hi havia. Un dels més contaminants  eren  els microplàstics que son els que ens mengem cada dia.

Seguidament, vam anar a on hi havia les bosses per ficar la brossa que ens trobéssim i el guants de jardineria.  Als grups de 5é i 4t els va tocar anar a saverneda i van trobar molta  brutícia, entre aquesta amortidors de cotxe i botelles de vidre. Un cop vam recollir la brossa la vam transportar tota.

Finalment va venir catalunya ràdio a entrevistar-nos.  Quan van acabar,  vam ficar tota la brutícia  a  la furgoneta i la van portar a l’escola. Un cop van portar la brutícia a l’escola la vam descarregar  de la furgoneta i la vam classificar al seu contenidor.

Aren Sanabria, Raluca Mada, Laia Moyes i Neizan Cedres.