Intercanvi entre Catalunya i Burkina Faso

El passat dilluns 14 de desembre de 2015 la Mònica Ruiz, membre de la ONG Cat Sya, va anar a Sort a explicar als nens i nenes de 5è un projecte d’intercanvi.

Ens va parlar sobre la seva alimentació tant a casa com a les escoles. Menjaven tres aliments: el tô, l’arròs i les mongetes blanques. El tô en mengen a les cases i l’arròs a les escoles. Els dies festius mengen carn i peix. Vam provar aliments d’allà com la crema de cacauet i el suc de gingebre.

Algunes escoles d’allà tenen internet i aquella era una d’elles cosa que anava molt bé. L’escola es deia ENEP de Bobo-Dioulasso, Bobo-Dioulasso es la ciutat de l’escola.

IMG_4572_redimensionar IMG_4570_redimensionar IMG_4569_redimensionar IMG_4567_redimensionar IMG_4561_redimensionar IMG_4559_redimensionar 302_redimensionar