Intercanvi de vivències i coneixements entre generacions

Aquest matí, ens han vingut a veure un grup de persones que estan estudiant anglès, amb la Sílvia García, al Centre Cívic de Sort.

Primer ens hem presentat i la Lolita, la Ma Angels i la Pepita ens han explicat quin era el seu ofici abans d’estar jubilades.

Després els hi hem fet moltes preguntes sobre els idiomes que aprenien quan eren petites a l’escola i el per què ara estudien l’anglès. També els hi hem preguntat si els hi costava, quan temps li dediquen, si fan deures, si els hi resulta útil aprendre un nou idioma … i moltes coses més.

Els hi hem explicat un projecte d’Art en anglès que hem realitzat aquest hivern anomenat “My Dreams” i els hi hem llegit els nostres “Dreams” i els hem traduït.

Finalment hem jugat a endevinar emocions; nosaltres representàvem una emoció i ells l’havien d’endevinar en anglès.

Ha estat un intercanvi de vivències molt ric i interessant. Aquí teniu un recull de fotografies.

Alumnes de 5è de Cicle Superior