EL JOC DE MODA: “LES BALES”

Sabeu que s’ha posat aquest any de moda a la nostra escola? “Les bales”.

Tothom té les seves, uns les porten guardades amb bossetes, els altres a les butxaques. N’hi ha de totes maneres: de diferents colors, de purpurina, gegants, petites,… A l’hora del pati tothom està fent concursos de bales fins al punt que algunes s’acaben trencant.

Us volem donar uns consells: “No us poseu a la boca per res del món!!!!! només son per jugar”

Esperem que el nostre reportatge us hagi arribat al cor.

Reporters de la setmana:

1. Jana del Cuerpo

Moltes gràcies per explicar-nos les novetats de l’escola i les coses que us interessen. Estarem atents a tor allò que ens expliqueu!!

Felicitats per aquesta publicació, m’ha encantat!!!

2. Elena

Volviendo al pasado. Juegos que resurgen en la nuevas generaciones. Que no se pierdan jamás. Apostemos por la libertad de ser niños. Disfrutemos de ello en las calles, en los parques en la montaña, salgamos , relacionémonos. Vivamos.