Reporters de la setmana

29/5/23 – 2/5/25

Aquesta setmana ens han fet la foto de la orla, una foto individual, una en parelles i una en grup. Serà un record del nostre últim curs a primària! Com ja vam explicar la setmana passada, es va decidir no fer la foto el dijous passat ja que havíem acabat d’arribar de colònies i teníem cara de peix i cansament i ens la van posposar per el dilluns d’aquesta setmana.

Cada any els alumnes de 6è preparen una gimcana per a tots els alumnes de l’escola i aquest any ens toca a nosaltres. Ens van explicar el funcionament de l’activitat, no podem explicar gaire perquè serà una sorpresa per a tot l’alumnat de l’escola!

Durant aquesta setmana hem fet les ACL. Són unes proves de comprensió lectora en català que les comparen amb les mateixes proves que vam fer a principi de curs i comprovar si hem millorat en competència lectora.  Estem contents amb els resultats!

Ton i Ali

APRENEM AMB ELS ORDENADORS

Aquesta setmana la Susanna i la Gemma ens han donat el nostre correu electrònic de l’ordenador. Estem aprenent a utilitzar el Gmail, Classroom, Drive i Google Calendar. Hem començat enviant correus al nostres companys/es i tutors. També hem afegit a tots els companys de classe als contactes de Gmail i a fer activitats amb el Classroom. Ens estem preparant per saber utilitzar l’ordinador a l’institut.

Com ja sabeu és el nostre últim any a l’escola i com a l’institut utilitzarem molt el Gmail i plataformes digitals volem aprendre tot el possible per estar al dia. Ens agrada molt treballar amb els nostres ordinadors, les hores es passen molt ràpid i els dies mes curts. Més endavant també treballarem amb presentacions de google i formularis, però hem d’anar pas a pas. Ha estat una experiència molt divertida tenir un ordenador propi. Esperem que els alumnes del curs vinent pugin gaudi d’aquesta experiència.

Ona Fillet i Ona Cañizares

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *