CONVOCATORIA AJUTS PER ALUMNE PER NECESSITAT DE SUPORT EDUCATIU CURS 2021-22

Benvolgudes famílies,

Us trametem, adjunta, la convocatòria d’Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu  ,per aquest curs 2021-2022, per al vostre coneixement i als efectes escaients.

Un cop tota la informació de la beca estigui completa online i amb la documentació acreditativa  s’haurà d’entregar a l’escola on es verificaran les dades i les pautes que s’indiquen al final d’aquet correu i trametrà les sol.licitutds als Serveis Territorials.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el proper dia 30 de setembre, us recordem que l’escola ha de signar i segellar el resguard de presentació que hi consta per tal que tingui entrada en termini .

Així mateix, us adjuntem el link del Departament d’Educació en el que hi consta tota la informació relativa a terminis, documentació, requisits i tipus d’ajuts, per si teniu alguna consulta, i des d’on es pot fer la sol·licitud de l’ajut:

PAUTES DE VERIFICACIÓ DE BEQUES I AJUTS

1. CORREUS ELECTRÒNICS: És indispensable que consti informada una adreça de correu electrònic, que ha de ser del sol·licitant o d’algun membre de la unitat familiar.

S’han d’evitar els correus electrònics dels centres escolars i dels centres reeducadors, ja què les notificacions amb la proposta de concessió o de denegació de la beca es fan arribar per aquest mitjà i s’han d’adreçar a la persona sol·licitant.

Si en les beques ja hi consta aquest tipus de correu podeu fer constar el canvi de correu que s’hagi de fer en l’ofici de tramesa i ja el farem des de Serveis Territorials.

1. DRET A DEDUCCIONS: Les sol·licituds han d’anar acompanyades de tota la documentació que justifiqui el dret a les deduccions (p.e -carnet de família nombrosa, resolució de discapacitat – important que no sigui la tarja de disminució ja que en aquesta no consta la data d’inici de la condició de discapacitat i és una dada que es requereix en el tràmit de la beca– … )

Les situacions al·legades s’han de complir a 31 de desembre de 2020, ja què es la data en què es fan les corresponents validacions.

1. COMPTE CORRENT: El sol·licitant de la beca ha de constar com a titular o cotitular del compte corrent.

En el cas que s’autoritzi al cobrament de la beca per part del centre, ha de fer-se una autorització a nom del director/ de la directora del centre i en el compte del centre on es fa l’ingrés ha de constar el nom del directora o la directora com persona representant del centre. En cas contrari, es denegarà la beca.

SIGNATURES: La sol·licitud ha d’anar signada per cadascun dels membres de launitat familiar majors de 18 anys, no pot signar-ho una única persona per totsS’ha de tenir en compte que la signatura pot requerir-se en diversos llocs de la sol·licitud i ha de constar en tots ells.

Si es demana la signatura i no es signa, comporta que no s’autoritza la consulta de les dades de renda i cadastre i és causa de denegació de la sol·licitud per no complir amb els requisits de la convocatòria

1. CERTIFICAT D’ESCOLARITZACIÓ: El centre educatiu ha de certificar que la persona sol·licitant està escolaritzada en el centre (Certificat A), hi ha d’indicar l’ensenyament i nivell a més de la proposta d’ajuts
  2. REEDUCACIÓ PEDAGÒGICA I /O DEL LLENGUATGE: En el cas que es demani aquest component, us recordem que per fer proposta de concessió d’aquest ajut, ha de coincidir la tipologia de reeducació que consta en la documentació del centre reeducador amb la proposta feta per l’EAP. En el supòsit de no coincidir no s’atorgarà aquest component.

Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.