CONCURS REPSOL

Aquest any els alumnes de 1r hem decidit participar al concurs de Repsol “Vuelta al cole” per a què tot l’equip Repsol visiti la nostra escola i poder conéixer el campió del món de moto GP Marc Márquez i els seus companys d’equip. Per a què això passi necessitem que voteu el màxim de vegades possible el vídeo que està penjat a l’enllaç que us deixarem aquí. Només cal que aneu a la pestanya de VOTAR, busqueu el vídeo pel buscador de províncies (Lleida) i cliqueu a enviar. Llavors us sortirà el vídeo titulat “Los talentos de un equipo”  i a sota el nom de l’escola. Gràcies!!

Vota aquí!