Diada de Sant Jordi

El passat dimarts dia 23, festivitat de Sant Jordi, i després d’unes merescudes vacances, vam celebrar el dia de Sant Jordi. El dia va començar, sota l’amenaça de la pluja. Al mati els alumnes de la nostra escola vam anar a la plaça Mercadal, on… Llegeix més»

Fem les nostres mones a l’escola

Com cada any, l’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, celebrem a la nostra escola la festa de la mona.
Durant el matí, d’aquest últim dia els alumnes elaboren les diferents mones que a la tarda menjarem tots junts. Uns marxen al riu, uns… Llegeix més»

Cúpula “Gustum”

Un any més ens han vingut a visitar els nostres amics de la cúpula Gustum. Aquesta és una proposta pedagògica que té com objectiu donar a conèixer la producció agroalimentaria de l’àmbit rural.

Fira de jocs de pati

El passat divendres dia 22, els alumnes de cicle mitjà van anar a la tradicional fira de jocs de pati. Va ser una jornada tranquil·la i divertida. Hi havia 14 estacions i tots els alumnes havien de passar per totes les proves. Els nostres alumnes… Llegeix més»

Portes Obertes

El proper dimecres dia 20 de març a les 15:30h de la tarda l’escola us convida a la Jornada de Portes Obertes.

Com va essent habitual la jornada es durà a terme al gimnàs de l’escola. La presentació de l’acte anirà a càrrec dels i les alumnes de sisè de primària.

Us hi esperem!!!

Visita de la brigana canina

El passat dia 8 de març va vindre per sorpresa la Brigada Canina dels mossos d’esquadra. Els nostres alumnes de cicle mitjà, van començar el dia amb una xarrada dels mossos d’esquadra de Balaguer sobre temes de seguretat. Una vegada acabada la xarrada es van… Llegeix més»

El Carnaval a l’ Àngel Guimerà

El passat divendres a la nostra escola es va celebrar el Carnaval. Va ser un dia intents per a tots els membres de la nostra comunitat educativa. Al matí vam fer diferents tallers per crear les nostres propis disfresses. Va ser un mati de molta… Llegeix més»

Ja ve el rei carnestoltes!

La propera setmana ens visitarà el rei carnestoltes. Abans de la seva arribada hem de complir els seus desitjos. El dilluns, haurem de vindre amb un pentinat ben diferent, el dimarts…? . Seguirem informant.

Ja tenim un hivernacle!!!

La setmana passada va arribar el nostre hivernacle per continuar amb l’activitat de l’hort durant aquests mesos de fred hivernal. Estem molt contents de tenir per fi el nostre hivernacle. Els alumnes de cicle mitjà ens van ajudar a muntar-lo. Va ser molt divertit. Llegeix més»