Preinscripció 2024-2025

Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableixen els calendaris següents:
Educació Infanti i Educació Primària:

• Presentació de sol·licituds: del 6 al 20 de març
  • Matrícula: del 18 al 26 de juny

Educació Secundària Obligatòria (ESO):

• Presentació de sol·licituds: del 8 al 20 de març
  • Matrícula:… Llegeix més»

L’ESCOLA PARTICIPA AL PROGRAMA INFADIMED

NFADIMED (Infància i Dieta Mediterrània) és un programa que fa promoció de la Dieta Mediterrània i que està portat a terme per professionals d’infermeria d’atenció primària de l’Institut Català de la Salut.
El programa està dirigit a alumnes d’educació infantil i primària amb l’objectiu de donar… Llegeix més»

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Com cada any a l’escola es celebren els quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta.
Ha estat un dia important en el què la lectura ha estat la protagonista del dia.
Finalment el jurat ha decidit l’alumnat que representarà l’escola a les semifinals que… Llegeix més»

PORTES OBERTES

El proper dimarts dia 27 de febrer a les 15h t’esperem a l’escola. NO perdis l’oportunitat de visitar les nostres instal·lacions, les aules i el nostre projecte educatiu explicat pels mateixos alumnes.
Així doncs … US HI ESPEREM!