TIÓ SOLIDARI 2021

Un any més els nens i nenes hem fet cagar el TIÓ SOLIDARI de l’escola amb molta il·lusió.
Ho hem fet en dos torns. Per edats. Han vingut al pati com a representant de l’AFA de l’escola: Mari Carme Sanvicens i Carles Guàrdia com a representant de l’ajuntament. El Tió ens ha portat a tots i totes un llapis de color vermell amb una goma d’esborrar amb diferents figures i coloraines, amb ell podrem escriure i dibuixar i fer la carta als Reis.
El tió ha fet una gran cagada d’aliments i productes recollits amb la generositat i solidaritat de les famílies de l’escola. Moltes gràcies.
Aquesta activitat s’emmarca dins el projecte d’Aprenentatge i Servei que han portat a terme els alumnes de cinquè de l’escola.
Enguany, després de dotze edicions i gràcies a la solidaritat de les famílies de l’escola hem recollit 616 quilos d’aliments i productes d’higiene destinats a les famílies més necessitades de La Seu i comarca.
La Mariona Vázquez i l’Irineu Duaigües com a representants dels alumnes de l’escola, la Maria Olivares, coordinadora del projecte, la Sílvia Tomàs com a directora de l’escola, i  acompanyats dels regidors Marian Lamolla, Carme Espuga i Joan Llobera de l’ajuntament de La Seu, hem fet entrega de tot el recollit a l’entitat Aliments per la Solidaritat de l’Alt Urgell.
GRÀCIES A TOTHOM I EN ESPECIAL A LES FAMÍLIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ.

Us podem assegurar que els més il·lusionats són els alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *