AFA Associació de Famílies d’Alumnes.

TELÈFON AFA:   621278165

PÀGINA WEB AFA:

CORREU DE CONTACTE AFA: afa@afalbertvives.cat

FESTA DE L’AFA

Imatges de la Festa de l’AMPA amb activitats per a tot l’alumnat, del curs 18/19. Al matí jocs, inflables i proves d’habilitat organitzades per l’escola amb la col·laboració de pares i mares. A la tarda inflables i al vespre teatre a càrrec de la companyia “Papis and mamis”. Per cloure la festa el sopar de germanor.

EL “DREAM TEAM” DE LA CASTANYADA

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

La Junta de l’AFA la formen les famílies donant suport al projecte educatiu de la nostra escola i col·laborant amb el bon funcionament del centre.

És una associació oberta a tots els pares i mares que hi vulguin participar.
L’AFA s’ocupa fonamentalment d’organitzar activitats formatives i de lleure dins el recinte escolar fora de l’horari lectiu.
L’AFA participa també en les festes i actes lúdics que duu a terme l’escola i forma part del Consell Escolar.

President   JOSEP ANTON GRAELL TOR
Vicepresidenta SUSANNA FORNÉ GONZÁLEZ
Secretària  SÍLVIA MUNS BARRAN
Tresorera  MERITXELL GUIU VIDAL
      Vocals
Esther Caminal Canadés
Susanna Carrasco Soto
Elvira Fité de Ena
Montserrat Graell Tor
Mari Sanvicens Giró
Meritxell Torra Pinar
Neus Trench Jové

FUNCIONS:

S’ocupa de la gestió i venda dels llibres per a poder donar als pares i mares un descompte d’un 20% del seu preu habitual.
A partir de 3r curs també es fa el programa de reciclatge de llibres amb el qual estalvien molts diners a les famílies.
Les activitats extraescolars que gestiona l’AFA surten més econòmiques.
Tots els diners que recapten, mitjançant ajuts o romanents de les activitats, es destinen a millores a l’escola ( llibres i contes, equipaments informàtics, material per a robòtica,projectes innovadors d’aprenentatge,…per a tots els alumnes del centre).