L’escola

Vaig néixer l’any 1970 i com sabeu les escoles solem viure molts anys. Els meus progenitors van ésser la “Escuela Graduada de Niñas Santa María de Urgel” i la “Escuela Graduada de Niños Sant Ermengol” les quals en van transmetre tota l’herència de l’escola pública de la Seu d’Urgell. El meu naixement fou molt celebrat pels mestres (10) i els alumnes (460) d’aleshores, que van fer una desfilada per la ciutat.
Des dels primers dies he tingut un amor especial a la meva terra. Així des del primer curs 1970-71, ja vaig fer un curs experimental ensenyant llengua catalana I l’any 1982 ens van atorgar el premi “Baldiri Reixac” per la tasca de difusió de la llengua catalana a la nostra comarca.
Aviat em vaig “enganxar” a les noves tecnologies. Des del primer any la imatge (fotografia, cinema i posteriorment vídeo) va ser un dels meus medis de comunicació i expressió, duent programes innovadors d’utilització del vídeo a les aules. L’any 1983 vaig descobrir la informàtica i fins ara no he deixat de millorar-me.
Com sé que cal mantenir el cos en forma, també he practicat esport i encara ho faig. En aquest camp he aconseguit tenir un nom entre els millors, només cal que mireu les vitrines on guardo els trofeus.
En aquests moments la robòtica, les tauletes digitals, el teatre, la música, l’educació emocional, els idiomes, els projectes d’emprenedoria social,…. i un llarg etcètera són els pilars de la meva estructura.