XXXIX JOCS FLORALS

Entre ahir al vespre i avui hem celebrat a l’escola el certamen literari dels JOCS FLORALS en la seva trenta-novena edició.
Aquí us deixem les fotografies dels diferents actes:
la NIT CULTURAL d’ahir a les 20:00h ENLLAÇ

i l’entrega de premis d’avui DIADA DE SANT JORDI a Cicle Inicial i a Cicle Mitjà.
enllaç fotos cicle mitjà                    enllaç fotos cicle inicial

Volem felicitar tots els alumnes premiats i també a tots els participants
i encoratjar-vos a continuar llegint i escrivint.

FEM MATEMÀTIQUES A LLEIDA. DISSABTE 20 D’ABRIL.

Aquest dissabte 20 d’abril dos equips de l’escola un de cinquè i un de sisè han participat a la matinal de FEM MATEMÀTIQUES al Campus de Cappont de Lleida (UdL). Accedir a aquesta fase ja és tot un premi.
Primer han fet una prova individual i després una prova grupal en la que havien de resoldre diferents reptes matemàtics.
Aquí teniu els protagonistes:

Les famílies dels alumnes han acompanyat els seus fills per gaudir d’aquesta bona experiència.
Finalment, dos alumnes han quedat obtingut el primer lloc en la fase individual:
Àlex Piñol  1r al nivell de cinquè
i Martí Flotats 1r al nivell  de sisè.
i per tant s’han classificat per la següent fase que tindrà lloc a Cervera el 18 de maig.
Moltíssimes felicitats!!!!

ENLLAÇ

CARAMELLES 2024

El dissabte de Setmana Santa, una bona colla d’alumnes de l’escola van anar a cantar Caramelles
pels carrers de La Seu, com és tradició per aquestes dates. Molt bé per tots els alumnes que heu participat a l’activitat. Feia goig sentir-vos.
Moltes gràcies Maria Estruch pels assajos i acompanyar tota la colla en aquest matí festiu.

enllaç a les fotos

FIRST LEGO LEAGUE A LLEIDA

Avui dissabte 24 de febrer de 2024 s’ha celebrat la First Lego League, al campus de Cappont de la UdL. Un certamen tecnològic on la nostra escola ha participat amb 5 equips.
Aquests alumnes han presentat els seus projectes. Iniciar-se des d’edats primerenques al raonament i al  pensament computacional.
Com a escola sabem que així alguns alumnes van avançant  en el món de la tecnologia, i  exalumnes de l’escola segueixen millorant també.
Aquests equips han estat preparant amb els seus entrenadors i entrenadores (famílies), en horari extraescolar els seus treballs.

Quina bona experiència per tots: alumnes i famílies.Moltes felicitats!!!.

ENLLAÇ A LES FOTOS

CARNAVAL 2024

Aquesta tarda hem celebrat la festa de Carnaval. Colors i disfresses de tota mena han omplert avui el pati.

Gràcies a tothom i bona festa.
Aquí us deixem les fotos ENLLAÇ
Agraïment a l’AFA per la col·laboració. BON CARNAVAL A TOTHOM.

DIA DE LA PAU

Avui després del pati a l’escola hem celebrat el dia de la PAU (Dia escolar par a la No violència i la Pau)
Aquí us deixem les fotos de l’acte que hem fet tot l’alumnat del centre.
Els alumnes han anat sortint per classes i llegien desitjos i reflexions al voltant de la PAU.

Després hem cantat i ballat la coreografia de les cançons preparades a música i entre tots els mestres.

Els cors fets per totes les classes decoraran el pati aquests  dies.

ENLLAÇ FOTOS

PRO COLÒNIES SISÈ CURS 2022-2023

Avui,  tal i com estava previst hem fet a la sala d’actes el sorteig del lot de productes, on famílies i alumnes hi han estat presents.

El número guanyador ha estat el   889

De moment no sabem qui va comprar la butlleta guanyadora. Si el 15 de febrer no ha aparegut, tornarem a fer el sorteig.

SETMANA BLANCA ESQUÍ ALPÍ

Avui els alumnes han començat la setmana blanca a PORT AINÉ. Aquí us deixem l’enllaç a les primeres fotos.

DILLUNS 15

DIMARTS 16

DIMECRES 17

Avui un dia una mica-bastant passat per aigua però tots estem molt bé.

DIJOUS 18

Darrer dia i cloenda de la setmana blanca. Fins l’any que ve!

CONCURS ESCOLAR DE NADALES DE L’ALT URGELL

Com cada any, la nostra escola ha participat conjuntament amb les escoles de la comarca, al Concurs Escolar de Nadales de l’Alt Urgell que organitza el Consell Comarcal en la seva trenta-quatrena edició.
Felicitats als guanyadors i a tots els alumnes que heu presentat els vostres treballs tant de dibuix com de poesia. Fem esment aquí als que han guanyat del nostre centre.
MODALITAT POESIA
5è d’Educació Primària  PRIMER PREMI:  Berta Garcia Rosiñol
6è d’Educació Primària PRIMER PREMI: Arlet Galceran Sánchez

MODALITAT DIBUIX
Educació infantil 5 anys.  PRIMER PREMI: Evan Ocaña Borges
2n de Primària.  PRIMER PREMI: Berta Graell Sánchez
2n de Primària. SEGON PREMI: Elena Martínez Gámez
3r de Primària. TERCER PREMI: Aina Valerio Espinosa
4t de Primària. SEGON PREMI: Ares Guardia Martínez
5è de Primària. SEGON PREMI: Berta Garcia Rosiñol
5è de Primària. TERCER PREMI: Àlex Fiñol Fité
6è de Primària. PRIMER PREMI: Erik Barba Dueñas

SORTEIG PRO COLÒNIES SISÈ CURS 2023-24

SORTEIG D’UN LOT DE PRODUCTES

L’import recaptat es destinarà a subvencionar les colònies dels/les alumnes de sisè.
Preu de la butlleta: 2€
DIA I HORA DEL SORTEIG: 30 DE GENER DE 2024 A LES les 16:45 h ·