PREINSCRIPCIÓ

Per a més informació cliqueu a l’ ENLLAÇ

• Mapa escolar de la preinscripció curs 2020/21:​ enllaç

• CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2020-21:

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA

AVÍS A LES FAMÍLIES:

• Els alumnes que ja estan matriculats al centre no cal que facin la PREINSCRIPCIÓ

ANUL·LACIÓ ESQUÍ ESCOLAR QUART

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació  ha publicat un Comunicat en relació al coronavirus, en què s’ insta a les escoles a suspendre les activitats escolars fora del centre.
Per la qual cosa se suspèn per demà l’activitat d’esquí Escolar dels alumnes de quart.
Atentament,
La Direcció del Centre

XXXVI Concurs Escolar ONCE

El alumnes de la classe de sisè A de primària de la nostra han guanyat a la fase provincial del concurs escolar, i ara  passarà a la fase autonòmica.  FELICITATS a tots i totes.

“ONCE UPON A TIME. LA MIRADA DE TOD@S”

ESQUI CICLE INICIAL. PRIMER I SEGON.

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem gaudit de dues jornades d’esquí a Sant Joan de l’Erm. Hem esquiat nevant i amb els monitors. També hem jugat amb la neu mentre poquet a poc s’anava fonent cap a la tarda.

Ens ha encantat!!!!

ESQUÍ CICLE INICIAL

Bona tarda famílies,
EN PRINCIPI SI NO HI HA MÉS NOVETATS DEMÀ DIA 3 DE MARÇ
ES DURÀ A TERME L’ACTIVITAT D’ESQUÍ A SANT JOAN DE L’ERM.
(Estigueu atents a la web i al facebbok de l’escola per si hi hagués algun canvi)

ESQUÍ CICLE INICIAL

DONADES LES TEMPERATURES  I LA PLUJA A SANT JOAN  DE L’ERM

S’ANUL·LA L’ACTIVITAT D’ESQUÍ PER AVUI DILLUNS 2 DE MARÇ

PER DEMÀ JA US INFORMAREM

First Lego League Junior

Avui s’ha celebrat a l’Escola Politècnica Superior de Lleida la First Lego League Jr amb 7 equips representant la nostra escola.
Els i les alumnes han hagut de fer un treball d’investigació sobre com fer que els edificis siguin accessibles, respectuosos amb el medi ambient i resistents.
Amb tot això, han hagut de construir unes maquetes amb Lego robotitzades amb WeDo 2.0 i ho han presentat davant d’un jurat de la Universitat de Lleida.
Tots els nostres equips han obtingut mencions especials per la bona qualitat tant per l’exposició oral com de la maqueta.
Això no hagués estat possible sense la col.laboració dels pares i mares que han fet d’entrenadors/es dels seus respectius equips.
GRÀCIES.
MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES!!
AQUÍ TENIU MÉS FOTOS.

DIA A LA NEU P4 i P5

Els nenes i nens de les clases de P4 i P5, vam pasar el dia a Sant Joan de L’Erm esquiant i anant amb trineu; després vam recuperar les forces amb un bon dinar.

Aquí teniu fotos de l’estada a la neu. Vam passar un dia fantàstic.