SUBCAMPIONS D’ESPANYA I CLASSIFICATS PER ALS CAMPIONATS DEL MÓN DE LA WORLD ROBOT OLYMPIAD DE TAILÀNDIA

El passat cap de setmana, 15 i 16 de setembre, s’ha celebrat la Final Nacional de la World Robot Olympiad 2018 a Platja d’Aro. L’Escola Albert Vives hem participat amb dos equips: “The King of Robots AV” a la Categoria Regular Start, format per Martí Lladós, Pau Porté i Pol Padrós; i “AV Shark-Ifa” a la Categoria Regular Elementary, format per Pau Fàbrega, Joel Obiols i Arnau Vidal. Tot ells, entrenats per la mestra de l’escola, Mireia Alba.

AV-Shark Ifa” han quedat subcampions d’Espanya de la seva categoria i s’ha guanyat la classificació als Campionats del Món de la WRO 2018 que se celebraran a Chiang Mai (Tailàndia) del 16 al 18 de noviembre.

En aquesta Fase Nacional han comptat amb dos col·laboradors, “Gestiona’t Online” i “Andbus”, que han ajudat a reduir els costos d’aquesta competició i dels quals n’estan molt agraïts. Ara busquem més col·laboradors per poder sufragar el cost d’aquesta Final Internacional, ja que no rebem cap ajuda per poder realizar el viatge.