ROBÒTICA: FINAL NACIONAL DE LA WRO

Aquest cap de setmana els equips THE KING OF ROBOTS AV i AV SHARK-IFA participaran a la fase nacional d’Espanya de la WRO (World Robot Olympiad)  que se celebrarà a Platja d’Aro (Girona), representant la província de Lleida.
Els alumnes Martí Lladós, Pol Padrós, Pau Porté, Pau Fàbrega, Joel Obiols i Arnau Vidal van aconseguir la classificació en la competició celebrada a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.
En aquesta final els equips tindran dos hores i mitja per construir i programar un robot que posteriorment resoldrà un desafiament en la taula de competició. Un dels valors afegits és que una de les regles de joc es pot anunciar a última hora.
Podeu seguir la competició per streaming el diumenge al matí en aquesta adreça:

canal Youtube de WRO Spain

L’emissió començarà a les 11:00 h. i acabarà al final de la cerimònia de clausura.