PARTICIPACIÓ DE L’ESCOLA A LA WORLD ROBOT OLYMPIAD 16 I 17 DE SETEMBRE DE 2023 A LA SEU D’URGELL.

Aquest cap de setmana tindrà lloc a La Seu d’Urgell la competició de la WORLD ROBOT OLYMPIAD. En aquesta activitat el nostre centre hi participa des del 2017 i aquest any per sort la tenim a la nostra ciutat.

Us informem que dos equips de l’escola participaran aquest cap de setmana a la Fase Nacional de la World Robot Olympiad:

• L’equip AV MAADAI (Mariona, Adriana i Aina) ens representaran a la categoria Robomission Start,
  • i l’AV TOP SECRET (Max, Laia i Arnau), a la categoria Robomission Elementary.

El fet de poder-hi participar ja és un gran reconeixement per al nostre centre.

• Aquesta competició de Robòtica tindrà lloc al Palau d’Esports de La Seu d’Urgell dissabte dia 16 a la tarda i el diumenge 17 de setembre al matí.
  • Està oberta a tothom.

Us adjuntem els horaris per si voleu venir a animar als nostres equips. TOTS FEM ESCOLA.

Som-hi Albert Vives!!

Empreses col·laboradores: TAURUS, FUSTES GRAU I PEUSA