FEM MATEMÀTIQUES A LLEIDA. DISSABTE 20 D’ABRIL.

Aquest dissabte 20 d’abril dos equips de l’escola un de cinquè i un de sisè han participat a la matinal de FEM MATEMÀTIQUES al Campus de Cappont de Lleida (UdL). Accedir a aquesta fase ja és tot un premi.
Primer han fet una prova individual i després una prova grupal en la que havien de resoldre diferents reptes matemàtics.
Aquí teniu els protagonistes:

Les famílies dels alumnes han acompanyat els seus fills per gaudir d’aquesta bona experiència.
Finalment, dos alumnes han quedat obtingut el primer lloc en la fase individual:
Àlex Piñol  1r al nivell de cinquè
i Martí Flotats 1r al nivell  de sisè.
i per tant s’han classificat per la següent fase que tindrà lloc a Cervera el 18 de maig.
Moltíssimes felicitats!!!!

ENLLAÇ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *