DOS EQUIPS DE L’ESCOLA ES CLASSIFIQUEN PER LA FINAL ESTATAL DE LA WORLD ROBOT OLYMPIAD

Aquest dissabte va tenir lloc la fase local de la World Robot Olympiad a Andorra. Vuit equips de l’escola hi van participar, set a la categoria RoboMission Start (AV E.T. (Dani i Oleguer), AV OTARJO (Joel, Aritz i Ot), AV ROBOMESSI (Jhonny, Oriol i Amy), AV SPACE GRM (Genís, Roc i Martí), AV MAADAI (Mariona, Adriana i Aina), AV ROBO CLEVER (Pau, Marc i Izan) i AV ROBOTÈCNICS (Àneu, Youssef i Ainara)) i un a la categoria Robomission Elementary, l’AV TOP SECRET (Max, Laia i Arnau).
Dos d’ells, l’AV MAADAI (categoria Start) i l’AV TOP SECRET (categoria Elementary) es van guanyar el pas als Campionats d’Espanya que tindran lloc el 16 i 17 de setembre aquí, a la Seu d’Urgell.
Moltes felicitats per la feina feta a tots els equips i sort i encerts als equips que ens representaran.
ENLLAÇ FOTOS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *