Fashion designer masterclass 4t

Fashion designer masterclassThis tuesday 30th of april came Inmaculada García, a fashion bride designer, to show us her work and explain us her life in the fashion world! It was so exciting, and she helped us to continue our arts and crafts project, giving us so much tricks and ideas! Thank you for coming!

Sortida al Pi tallat 4t

Els nens i nenes de 4t hem gaudit d’un meravellós dia a la muntanya pujant al Pi tallat. Junts, hem desenvolupat la nostra creativitat i imaginació fent construccions amb elements naturals. Alhora, hem treballat el respecte i la consciència pel medi i el nostre entorn, fent una recollida de la brossa que ens hem trobat pel camí. I ens ho hem passat molt i molt bé jugant amb un slackline.

Setmana Sense Fum 6è

Aquesta setmana han vingut professionals del CAP de Sant Andreu de la Barca a fer una activitat sobre el tabaquisme i les seves conseqüències en l’esport i l’activitat física.

A l’enllaç teniu un petit recull de fotos.
Gràcies a les 2 infermeres i el fisioterapeuta… Llegeix més»

RACONS A 3R

Hola a tots i totes!

Us deixem un recull d’imatges d’alguns dels racons de llengua i de mates que hem anat realitzant en les darreres setmanes! Seguim treballant d’aquesta manera per tal d’interioritzar d’una manera més lúdica i manipulativa els continguts que introduïm a l’aula.

Fins aviat!

RACONS A 3R

EXPOSICIONS ORALS A 3R

Bon dia famílies!
Durant aquest curs, estem entrenant de valent per tal de saber fer exposicions orals. Des de l’àrea de medi, hem posat en pràctica totes aquestes habilitats a través d’exposicions sobre els òrgans dels sentits o els animals vertebrats.
Mireu, mireu!
EXPOSICIONS ORALS A 3R

Activitat amb les famílies 3rB

La Sara, mare de la Paula de 3r B, ens ha regalat fang per experimentar i fer les nostres pròpies creacions.
Hem aprofitat que estem treballant l’artista Pepita Teixidor, la millor pintora de quadres florals, per fer una flor amb volum. Després hem creat altre figures lliurement.
Ens hem empastifat força, però ens ha agradat molt fer aquesta activitat.
Gràcies, Sara!

FOTOGRAFIES

Xerrada: “L’Art de posar límits”

Des de l’Equip de Coordinació 0-6, format per una representant de cada Escola Bressol i de cada Escola de Sant Andreu de la Barca, s’ha promogut la creació de la Setmana de l’Educació Respetuosa i dins d’aquesta la realització d’una xerrada sobre el tema límits adreçada a les famílies de nens i nenes d’Educació Infantil. Finalment, aquesta activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament.

Us informem que el proper dimarts 7 de maig a les 17:30 hores tindrà lloc a la sala Federico García Lorca del Teatre Núria Espert la xerrada: “L’Art de posar límits” a càrrec de la psicòloga Sonia Kliass sobre l’Educació Respectuosa.  Si voleu assistir-hi cal que feu la reserva a  https://sabarca.cat/reserva

Activitats amb famílies I.4

Gràcies a totes aquelles famílies que heu participat amb nosaltres!

Hem compartit estones molt enrequidores tots plegats. Sens dubte les vostres propostes han estat un èxit!

A continuació us deixem un recull de fotografíes on podeu veure com ha anat tot aquest procés.

FOTOGRAFÍES

Activitats amb famílies I.3

Divendres 19 d’abril vam tenir la col·laboració de famílies d’I.3, on ens van fer gaudir d’unes activitats relacionades amb el tema del curs “La gastronomia”.  Vam gaudir moltíssim, tant nens i nenes com adults!!

Moltes gràcies famílies per la vostra entrega i predisposició !!!

FOTOGRAFÍES