Celebració de Nadal – Primer-

El divendres 22 de desembre els nens i nenes de Primer vam celebrar l’arribada del Nadal: vam fer el concert cantant les nadales i recitant el poema que vam aprendre. Ens va quedar preciós!!! Després vam esmorzar xocolata calenta amb melindros! Que bo!!! I també vam cagar el tió!! Va ser un dia molt bonic!!

PATGE REIAL- Primer-

El dimecres 20de desembre als nens i nenes de Primer ens va venir a visitar el patge reial!! Quina il·lusió!

De Nadal…

Aquí us deixem un recull de fotografies de quan ens va visitar el patge reial i quan vam cagar el Tió. Ens va agradar moltíssim!

FOTOS NADAL

Nadales 2017

Que l’ESPERIT del NADAL envaeixi els nostres cors i ens guiï durant tot l’any pel camí de la ALEGRIA i la FELICITAT!

No són els adorns, no és la neu, no és l’arbre, ni els regals. La NADAL és la calor que torna al cor de les persones, la GENEROSITAT de compartir-la amb altres i l’ESPERANÇA de continuar units en PAU.

I…, gràcies per la vostra aportació a les Nadales!

¡Bon Nadal!

Fes clic aquí per veure les fotografies dels vostres fills cantant les nadales i recitant els seus poemes.

Missatge de Pau

Els alumnes de 4t hem fet un arbre de Nadal durant la classe de Valors, per decorar el passadís. Hem dibuixat i retallat la silueta de les nostres mans i hem escrit un missatge de Pau.

Aquí més fotografies

El poblat Íber

El 28 de novembre vam gaudir d’una sortida molt enriquidora.

La visita al jaciment Íber de Puig Castellar (Santa Coloma de Gramanet), ens va ajudar a consolidar els continguts iniciats a l’àrea de Coneixement del medi Social, relacionats amb les civilitzacions que poblaven la nostra península a l’edat antiga.

A la sortida, amés de pujar i veure el seu poblat, vam experimentar algunes de les tasques que desenvolupaven els íbers durant el seu dia a dia.

Fotografies del Poblat Íber

Concurs Públic Menjador Escolar 2018

Tal com marca la normativa, al gener de 2018 es farà Concurs Públic del Servei de menjador.
La presentació d’ofertes al centre s’haurà de fer dins del període establert a l’anunci, en horari de 9:30 a 13:00 h. a la secretaria de l’escola. Cal tenir en… Llegeix més»

HA ARRIBAT EL TIÓ!

Ahir tots els nens i nenes d’infantil vam anar a buscar el Tió. Després d’estar una estona intentant saber on estava…Sorpresa!! Els tions ens estaven esperant a la muntanya! Quina alegria! Com que feia molt fred, els vam agafar i els vam portar cap a dintre de l’escola on els vam tapar i els vam donar de menjar.

Ara sí, benvingut Tió!!!

Clica per veure més fotografies