Carnaval a cicle inicial

Els nens i nenes de cicle inicial ens hem disfressat aquest matí a l’escola i hem sortit a la rua! Per la tarda, cadascú ha portat la seva disfressa i hem fet una festa al gimnàs! Ens ho hem passat d’allò més bé! Mireu que guapos/es que estem!

Clica aquí per veure més fotos

Carnestoltes 2020

Un any més, els alumnes del nostre Col·legi, ens han sorprès amb una explosió de llum i color reflectida per les impressionants disfresses amb què ens han sorprès.

Carnestoltes 2020

Avui ha arribat en Carnestoltes !!

Avui ha arribat a l’escola en Carnestoltes i per la setmana vinent, aquestes CONSIGNES ens ha deixat:

Dilluns: Ungles pintades o postisses.

Dimarts: Vestits d’algun esport.

Dimecres: Pijama, sabatilles i peluix.

Dijous: Vestits de gala.

I el Divendres dia 21 de febrer celebrarem la festa de CARNAVAL:

Com cada any farem dues rues pel Carrer Bonaventura Pedemonte, a les quals hi esteu convidats.

Us animem a venir disfressats!

HORARI DE LES RUES:

– Educació Infantil i Cicle Inicial: 11.45 hores

– Cicle Mitjà i Cicle Superior: 15.30 hores

RACONS A PRIMER

A les sessions de racons d’aquest segon trimestre, treballarem els cossos geomètrics, el rellotge, el tàngram i l’atenció. Són estones en les que aprenem molt i ens ho passem bé!                                                                                                                                               FOTOS

El dia de la pau

Ahir va ser el dia de la pau i per celebrar-ho els nens i les nenes de cicle infantil vam fer unes anelles olímpiques amb les nostres mans. Vam escriure diferents paraules i frases relacionades amb la pau, l’esforç i l’amistat.

Ho podeu veure a l’entrada d’infantil. Esperem que us agradi!

Clica aquí per veure més fotos

Què és la Pau? Es pregunten a quart

Aquesta setmana hem dedicat algunes sessions per treballar la Pau. Entre altres coses, vam preguntar què significat tenia la Pau per a nosaltres.

Després recollides totes les idees, les hem deixat penjades en un mural al passadís per poder mostrar-les a tots els nostres companys.

DIA DE LA PAU AL CICLE INICIAL

Per a celebrar el dia de la Pau tots els nens i nenes  de primer i segon hem fet diferents activitats al llarg de la setmana a Educació en Valors i Música. Avui ens hem ajuntat per a cantar dues cançons molt maques “Vivint en diversitat” i “I’ve got peace in my fingers” que transmeten tots els nostres desitjos de Pau al món.

Dia de la Pau

Avui, 30 de gener és el Dia de la Pau.
Els nostres alumnes han realitzat diferents activitats relacionades amb aquest Dia.
Us convidem a veure el vídeo amb el que hem començat el dia.

La festa de la Pau

4t i les divisions

A quart, hem començat el trimestre aprenent a fer divisions per dues xifres. Com de vegades ens resulta una mica confús, deixem l’enllaç d’un vídeo per poder recordar els passos quan no estem a l’escola.

DIVISIONS

English Project

These days we have learnt the seasons and  clothes that we wear in each season.  Also the weather of the seasons.  It have been very fun !!!  We hope you enjoy our English Project!!

fotos

Taller d’emocions a 4t

Aquest segon trimestre, l’alumnat de quart, realitzarem un taller per treballar i aprendre a ser més conscients de les nostres emocions i sobretot les de les persones que ens envolten. El passat dimarts, vam començar amb la primera de les tres sessions que farem. Aquí teniu alguns moments de l’activitat.

Tots som amics

L’últim dia del trimestre, l’alumnat de quart vam fer a les nostres classes el joc del “Tots som amics”. Vam passar una estona molt especial i divertida.

Aquí us deixem un recull de FOTOS