4t i les divisions

A quart, hem començat el trimestre aprenent a fer divisions per dues xifres. Com de vegades ens resulta una mica confús, deixem l’enllaç d’un vídeo per poder recordar els passos quan no estem a l’escola.

DIVISIONS

English Project

These days we have learnt the seasons and  clothes that we wear in each season.  Also the weather of the seasons.  It have been very fun !!!  We hope you enjoy our English Project!!

fotos

Taller d’emocions a 4t

Aquest segon trimestre, l’alumnat de quart, realitzarem un taller per treballar i aprendre a ser més conscients de les nostres emocions i sobretot les de les persones que ens envolten. El passat dimarts, vam començar amb la primera de les tres sessions que farem. Aquí teniu alguns moments de l’activitat.

Tots som amics

L’últim dia del trimestre, l’alumnat de quart vam fer a les nostres classes el joc del “Tots som amics”. Vam passar una estona molt especial i divertida.

Aquí us deixem un recull de FOTOS

Nadales 2019

Bones festes, esperem que hagueu gaudit amb les nadales dels vostres fills, preparat especialment per a vosaltres.

Fem racons internivell a infantil!

A cicle infantil hem fet racons internivell. Ens hem juntat els nens i les nenes de P4 i P5 i ens hem repartit pels diferents racons: el racó dels metges, el de la botiga, el de les nines, el dels circuits i el de les… Llegeix més»

Sortida a Can Montcau

Els nens i les nenes de P5 hem anat d’excursió a Can Montcau, a la Roca del Vallès.

Vam fer una passejada pel bosc per veure els arbres fruiters i una visita als animals de la granja. Desprès vam preparar melmelada de poma!! Què bona!!.

Clica aquí per veure més fotos

Santa Cecília

El passat divendres vam celebrar Santa Cecília, el dia de la música. Alguns companys de l’escola van fer un petit concert per tots nosaltres. Va ser fantàstic! Moltes gràcies a tots els participants.

Sortida a Can Pou

Les alumnes i els alumnes de tercer hem visitat la masia de Can Pou. Hem fet pa i hem vist la granja d’animals i l’hort. També hem fet una excursió pel bosc. Ens ho hem passat molt bé.

Sortida a Can Pou

Primer i Miró

Hola famílies!! Com ja sabeu hem estat part d’aquest primer trimestre treballant al famós pintor Joan Miró. Per arrodonir aquest treball el passat dijous, vam visitar la Fundació Joan Miró a Barcelona. Va ser una visita molt interessant i vam poder veure alguns del quadres que havíem treballat a classe i fer un taller amb pintura. Aquí us deixem una mostra de fotografies d’algunes de les activitats que hem fet sobre Miró.

ELS SENTITS A 1r

En aquesta activitat hem utilitzat diferents sentits per a identificar objectes: l’olfacte, la oïda, el tacte….i hem pogut comprovar que podem saber el que són les coses sense veure-les ni tastar-les.

Ha estat una experiència molt interessant i divertida!!