Etwinning 2nd: Mascots exchange

Aquest projecte està basat en l’intercanvi de mascotes de diferents aules d’arreu d’Europa.
En aquest projecte hi participen escoles de països com ara:França, Lituània, Polònia, Turquia, Croàcia i Itàlia.
Es parteix d’una mascota, en aquest cas, el Gripau Gustau, que anirà visitant cada escola que forma part del conveni establert. Això sí, sempre amb el seu passaport, i diari, on els infants de les altres escoles empleanaran tot allò que han viscut amb ell.
Estem ansiosos esperant fins al maig perquè torni la nostra volguda mascota amb el seu diari i amb un munt de vivències i experiències que estem encantats de conèixer.
Nosaltres, per la nostra banda, també tractarem genial aquelles mascotes que ens arriben. Viuran no només a l’escola, sinó que també pasaran les tardes i nits amb l’alumnat fora de l’aula, per així, tenir més oportunitats d’interacció i per omplir el diari que cada mascota porta, amb fotos i frases que expliquen tot el que s’ha estat fent.
Es tracta d’un projecte on la llengua vehicular és la llengua anglesa, i on l’alumnat ha mostrat un gran interès i motivació, atès que no només per ells és una manera d’interactuar amb la pròpia mascota, sinó que també és una manera de conèixer més d’altres cultures, alhora que s’apropen a la llengua anglesa, tenint una raó per comunicar-se en anglès.
Aquí us deixem unes imatges, on apareixen el  Gripau Gustau(la nostra mascota), i Pingu (la mascota italiana).