Capaciclem

Benvolguts/des,

Us comuniquem que el proper dia 14 de març tindrà lloc la 3a Festa de la diversitat amb bicicleta al Parc Ciclista del Llobregat, de 9:00 a 13:00 hores.

El Capaciclem és una jornada ludicofestiva oberta a tothom per donar visibilitat al ciclisme inclusiu amb diversitat.

La jornada reuneix un seguit d’activitats amb bicicleta per a tothom: Hi haurà un tast de bicicletes adaptades, una cursa de relleus de ciclisme adaptat, exhibicions i una cursa de ciclisme escolar.

La cursa de ciclisme escolar està oberta a tot l’alumnat de la comarca!

Per tal de fer la previsió de participants en aquesta cursa i facilitar així l’organització preguem que envieu la vostra inscripció per mitjà d’aquest excel adjunt a comite@cebllob.cat.

També hi haurà l’opció d’inscriure’s el mateix dia mitja hora abans de la cursa (de 9:00 a 9:30 h)

Com arribar al Parc? Adreça: Av Baix Llobregat, s/n (cantonada c/ Sant Martí de l’Erm), Sant Joan Despí, 08970

Us hi esperem!