BENVINGUTS…

… al nostre centre: Escola Antoni Gaudí!

Aquesta és una escola ubicada al barri de Bellamar, a la localitat de Castelldefels. És un centre construït a l’any 2002 amb modernes instal·lacions.

Disposa de biblioteca, aula de música i àudio-visuals, aula d’informàtica,aula d’arts plàstiques, aula d’anglès, aules de desdoblament i reforç, tutories, polisportiu, aula de psicomotricitat, pistes esportives, zona lúdica, menjador i cuina pròpia.

Els nens i nenes assisteixen a l’escola en el següent horari:

Educació Infantil: de 9 a 12:30 hores i de 15 a 16:30 hores.
Primària: de 9 a 12:30 hores i de 15 a 16:30 hores.

Benvinguts al Gaudí!
Us convidem a visitar la nostra pàgina web!

SCRABBLE 2019

A la final!

Els nostres alumnes Guillem Carulla i Lucas Ripoll aniran  a la gran final de Scrabble dels Països Catalans que tindrà lloc el proper dissabte 4 de maig a El Prat de Llobregat.

Felicitats i molta sort, campions!!

CONCURS D’ACUDITS

El passat divendres 1 de març es va celebrar a l’escola el primer concurs d’acudits a cicle inicial. Tots van ser molt divertits i graciosos, però “l’aplaudiòmetre” va donar com a guanyadors l’Aaron García i en Juan Ruíz, de 1r, i en Rafael Naranjo i la Judith Martínez, de 2n. Enhorabona a tots!

Amb la Marató

MOLTES GRÀCIES, FAMÍLIES!

L’escola Antoni Gaudí va fer l’ingrès de 455 € com a donatiu al projecte solidari impulsat per la Televisió de Catalunya i La Marató de TV3. Aquest import va resultar de les vendes dels cd’s del festival de Nadal al Teatre Plaza de Castelldefels.

“La solidaritat hauria de ser l’idioma del món”

STEAM

Comencem aquest segon trimestre amb una proposta ben interessant i entretinguda. Us proposem un concurs dins el marc STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Math).

L’objectiu és contestar un qüestionari de 10 preguntes relacionades amb la ciència. Podreu accedir al qüestionari (formulari Google) mitjançant un codi QR que estarà penjat a les portes d’entrada i sortida de l’escola o seguint el següent link:

Dins l’escola hi ha repartides les preguntes amb algunes pistes en forma de codi QR. La data límit per fer arribar les respostes és el 31 de gener. Hi haurà dos premis, un per al millor qüestionari d’alumnes de 1r a 3r i l’altre pel millor qüestionari dels alumnes de 4t a 6è.

Molta sort i recordeu que hi ha preguntes obertes i la creativitat sempre puntua!