BENVINGUTS…

… al nostre centre: Escola Antoni Gaudí!

Aquesta és una escola ubicada al barri de Bellamar, a la localitat de Castelldefels. És un centre construït a l’any 2002 amb modernes instal·lacions.

Disposa de biblioteca, aula de música i àudio-visuals, aula d’informàtica,aula d’arts plàstiques, aula d’anglès, aules de desdoblament i reforç, tutories, polisportiu, aula de psicomotricitat, pistes esportives, zona lúdica, menjador i cuina pròpia.

Els nens i nenes assisteixen a l’escola en el següent horari:

Educació Infantil: de 9 a 12:30 hores i de 15 a 16:30 hores.
Primària: de 9 a 12:30 hores i de 15 a 16:30 hores.

Benvinguts al Gaudí!
Us convidem a visitar la nostra pàgina web!

RECOLLIDA D’ALIMENTS

Des de Càritas Castelldefels ens demanen col·laboració per participar en la campanya de recollida d’aliments per ajudar a les famílies necessitades del nostre poble.

Aliments que podeu portar: Torrons, neules, polvorons, oli (ampolles de 1 litre), crema de xocolata, melmelada, paté, tomàquet fregit, sucre.

Període de recollida: del dia 10 al 13 de desembre
Lloc: davant consergeria

TALLER DE CINEMA

Aquest curs hem engegat un nou taller: els nens i les nenes de 2n i 3r faran un “TALLER DE CINEMA” amb el qual ens endinsarem en els orígens del setè art.

La nostra primera producció ha estat el “Minut Lumière”, una pel·lícula com les que vam fer els germans Lumière al 1895.

Projecte Intergeneracional

Aquest curs continuarem amb el nostre Projecte Intergeneracional.

De nou farem diferents activitats amb els avis i les àvies de les residències i amb els nens i les nenes de l’escola bressol.
Roses avis 3r