Comunicat de direcció

FEBRER, MES DE DISFRESSES I MOLT MÉS!

Es podria dir que encara estem gaudint del Nadal, però el temps passa tan ràpid i l’activitat de la nostra escola és tan intensa que ja ens trobem del tot immersos en el mes més boig de tot l’any. Febrer, mes de les bromes i de les divertides consignes, de les disfresses i poques-vergonyes, mes del ball i de la disbauxa, de la gresca i de la festa, dels esparriots i del senyor rei dels poca-soltes que any rere any sempre acaba torrant-se a la foguera: en Carnestoltes.

L’escola celebrarà una gran festa el dia 21 de febrer per la tarda, i totes les famílies esteu convidades a participar, això sí, si voleu compartir espai i diversió amb els vostres nens i nenes, una disfressa haureu de portar i un ball ‘xul·lo? haureu de preparar!  Tot és posar-s’hi, segur que el ritme us acompanya!

La nostra escola mostra una debilitat especial o, millor dit, una forta passió pel món de l’art i de la ciència…i és per això que han posat en marxa dos concursos aquest segon trimestre. El concurs STEAM , enfocat a desenvolupar habilitats  d’indagació i investigació per descobrir el món que ens envolta, i el concurs de cartells per a les portes obertes de l’escola, on famílies i alumnat ens podran emocionar amb les seves obres plenes d’art i creativitat.

El nostre equip humà, la comunitat educativa del nostre centre continua apostant per impulsar activitats relacionades amb la cooperació, la solidaritat i el voluntariat. Seguim col·laborant amb els centres educatius de Gàmbia, aquesta vegada us demanem que, si en disposeu, porteu material esportiu, nou o que ja estigui fet servir: pilotes, bambes, roba esportiva….  Us donem les gràcies per avançat. No oblidem  les nostres aportacions econòmiques a La Marató de TV3, que sortiran de la venda dels vídeos del musical que es va celebrar el passat mes de desembre al teatre Plaza.

Com a novetat, com a activitat que voldríem consolidar al centre, és la Jornada Internacional de la Dona i la Ciència, que celebrarem el proper dimarts 11 de febrer. Estem preparant aquesta activitat amb molta il·lusió, amb col·laboracions de famílies del centre i amb el suport d’altres entitats i l’esforç extraordinari del claustre, però, la nostra tasca, si la fem amb ganes i amb un somriure, és immensament gratificant.

Famílies, us hi esperem a la festa el proper dia 21 de febrer  i, recordeu……

“Per Carnaval, tot s’hi val!”