Novetats a les portes obertes

Una jornada participativa

Com cada any quan s’apropa el mes de març l’escola organitza la jornada de portes obertes per tal de què totes aquelles famílies que busquem escola puguin conèixer de primera mà el nostre centre. Aquest any l’escola es podrà visitar el dissabte 7 de març al matí i, com a novetat, també el dijous 26 març a la tarda, quan es podrà veure i viure l’escola amb tota la seva activitat quotidiana.

Voleu participar en les jornades?

Aquest any, a més, es fa una crida de famílies del centre que vulguin participar en aquestes jornades de portes obertes per explicar la seva experiència i poder ajudar, així, a d’altres pares que s’enfronten al repte d’escollir escola per als seus fills. Tothom que hi vulgui participar pot adreçar-se a la direcció per tal de comunicar-ho.

Com cada any, també s’oferiran dos dijous, amb data per concretar, per poder atendre a les famílies que no hagin pogut assistir a les jornades.

Concurs de cartells obert a tothom

Enguany la comissió de festes organitza un concurs de cartells publicitaris sobre aquestes jornades. Les bases del concurs són les següents:

▪ La temàtica del cartell ha de ser el cinema.

▪ Ha de sortir el drac de l’escola.

▪ Format DIN-4 (full o cartolina).

▪ Tècnica lliure.

La informació que ha d’aparèixer al cartell és la següent

La data d’entrega serà el 20 de febrer de 2020 i el cartell guanyador es publicarà el 21 de febrer de 2020.