Concurs STEAM

Fem ciència!

La data límit per participar al II Concurs Steam és el 2 de març

Encara sou a temps de poder participar en el II Concurs Steam que enguany ha canviat radicalment de format. En aquesta segona edició els alumnes i les famílies que vulguin participar hauran de fer un experiment científic i gravar-ho en vídeo.

L’experiment més divertit i la gravació més original seran els

aspectes que valoraran els membres del jurat. A més, com que l’eix transversal de l’escola és el Cinema, es valorarà força la posada en escena i la relació amb el món del setè art.

El Concurs tindrà tres categories: Infantil; Primària 1r-3r; i Primària 4t -6è. Cada categoria tindrà una única família guanyadora que s’emportarà 4 entrades per anar al cinema.

Com fer arribar els vídeos?

1.- Els vídeos dels nens i nenes de 3r a 6è s’hauran de penjar a les carpetes vermelles que els vostres fills i filles tenen al Gsuite.

2.- Els altres cursos poden fer arribar els vídeos dels experiments mitjançant una memòria USB a consergeria degudament etiquetada amb el nom de la família participant.

3.- També es poden enviar per correu electrònic a l’adreça steam@gaudicastelldefels.cat

Els vídeos rebuts es penjaran de forma pública en un GOOGLE  SITE (pàgina web) vinculat a la pàgina WEB de l’escola.
No oblideu que a data límit per lliurar el vídeo serà el dilluns 2 de març de 2020.