Sortida Can Miqueló

El 4 de juny vam anar junt a primer i cinquè a Can Miqueló a fer activitats relacionades amb els astres. Allà vam entrar en un planetari on vam descobrir coses del nostre univers, després vam viure el que és volar amb la tirolina i per últim vam viatjar en una nau molt especial. Tot i que ens va ploure una mica, vam poder fer totes les activitats. podeu veure més fotos aquí: https://drive.google.com/drive/folders/1Fcq8a0PFqJ7DLnxiF2B0ivq8rbD3ZMDR?usp=sharing

P

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut