6è Visita al monestir de Sant Benet

El passat 17 d’octubre els alumnes de 6è van anar d’excursió a Sant Fruitós de Bages per conèixer el monestir de Sant Benet, un monestir del segle X que pertany a l’edat mitjana. L’alumnat va poder descobrir les diferents estances que conformen un monestir, des del claustre fins a les cel·les on residien els monjos. També van poder contemplar l’arquitectura del monestir d’art romànic, amb els seus arcs de mig punt, el gruix dels seus murs o les petites finestres deixant passar poca llum al seu interior.

Després van poder viure en primera persona com era la societat feudal van haver d’agafar els rols dels diferents estaments i veure mitjançant un parell de jocs els privilegis de cadascú.

Podeu trobar les fotografies clicant en el següent enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *