VÍDEO I HIMNE DE LA NOSTRA ESCOLA

El vídeo reflecteix l’ànima del nostre centre. És un petit tast de les activitats que fem, la música que l’acompanya és l’himne de l’escola i demà durant la celebració dels Jocs Florals els alumnes de cicle mitjà i superior el cantaran per primera vegada tots junts.

L’ha composat l’Alberto Núñez, mestre de música i els alumnes l’han estat treballant a les classes durant aquests dies.

El vídeo ha estat fet i editat pel Martí Mora, monitor d’anglès del menjador.

1. Una mare

Simplement m’he emocionat. Crec que l’himne i el vídeo són un reflex d’una escola plena de professionals que cada dia lluiten i s’esforcen per aconseguir la formació mes completa i de qualitat pels nostres fills, sempre buscant la manera més idónia per motivar-los i que gaudeixin de cada activitat. Per descomptat, moltes gràcies a l’Alberto per aquest regal per a l’escola i pel barri. Moltes Felicitats!!!!