CASALS ESTIU 2022

casalsestiu25desetembre@gmail.com

INFORMACIÓ COMISSIÓ CASALS

Ja s’acosta l’estiu i amb ell els casals perquè els infants gaudeixin d’un moment de lleure divertit i educatiu. Aquest estiu l’entitat social Unió Lleure i l’AFA del 25 de setembre, oferim una proposta educativa amb diversos pols d’interès; segons les etapes escolars dels nens i les nenes:

Els nens i les nenes més menuts de l’escola, de P3, P4 i P5 tindran com a eix temàtic Toquem el cel amb la mà:
Toquem el cel amb la mà

Els nens i les nenes de 1r a 3r de primària tindran com a eix temàtic Les 1000 i una aventures!:
Les 1000 i una aventures!

Els nens i les nenes de 4t fins a 6è de primària tindran com a eix temàtic Viu i gaudiu de l’estiu!:
Viu i gaudiu de l’estiu!

Tota la informació específica sobre el desenvolupament del casal d’estiu d’enguany la podeu consultar a la plana web de l’entitat Unió Lleure: www.uniolleure.cat

Us deixem i indiquem, a continuació, l’enllaç per formalitzar les inscripcions:

Us deixem també un enllaç amb informació general sobre el desenvolupament del casal d’estiu:

Si teniu alguna pregunta més us podeu adreçar a les següents adreces de correu-e:
info@uniolleure.cat
casalsestiu25desetembre@gmail.com

Què fan les persones que integren la comissió?
  • Cada curs, contacten amb les empreses que ofereixen el servei i presenten les propostes més interessants a la junta per la seva votació.
  • Organitzen la reunió informativa prèvia conjuntament amb l’empresa.
  • Recopilen la informació necessària per a què les famílies ens puguem acollir a les subvencions que l’Ajuntament ofereix per reduïr el cost dels casals.
  • Estan en contacte directe amb l’empresa per organitzar els casals i durant la seva execució.
  • Mantenen contacte amb les famílies via correu electrònic.
Manquen persones voluntàries?

Si! Si vols formar-ne part envia un correu electrònic a afa25desetembre@gmail.com i en parlem amb més detall!