AJUTS DE MENJADOR

Us compartim el llistat amb els resultats dels ajuts del menjador per aquest curs. Clicant aquí.
També el podeu consultar al taulell d’anuncis de l’escola. Recordeu que els alumnes surten publicats amb l’IDALU
(el número identificatiu que vau fer servir per sol·licitar l’ajut).

Aprofitem per fer-vos arribar també la informació que ens indica l’Ajuntament en referència a les beques. Si teniu qualsevol dubte, adreceu-vos al mail i telèfons que s’indiquen aquí sota:

o   Aquest curs no es faran compactacions, només en els casos que estigui justificat per les circumstàncies familiars.

o   Les famílies que no van fer la sol·licitud, la poden fer durant tot el curs, però no han de deixar als nens al menjador fins tenir la resolució del CCVO.

o   Davant de dubtes  les famílies es poden adreçar al mail; ipj@ajrubi.cat o als telèfons; 630788458 i 935887000-ext.4114.

o   L’ajut del 100% de l’Ajuntament està condicionat pel sostre dels imports del reglament i la totalitat de l’ajut econòmic  no pot superar la quantia de 910€/any, que es correspon amb un ajut diari de 5€ aproximadament. La família haurà d’assumir l’import que excedeixi d’aquesta quantitat. Si la familia no es poguès fer càrrec d’aquest import les Treballadores Socials farien un estudi per valorar les possibilitats.