Taller tecnologia

Hola famílies!

L’alumnat del taller de tecnologia d’aquest tercer trimestre ha estat treballant la fotografia. Així que el grup va decidir que cada alumne triaria el racó que més li agradava de la nostra escola i en faria fotografies. Un cop les vam tenir totes, les vam projectar a la pantalla i vam decidir amb quines ens quedàvem. Per tant, vam haver de fer una selecció, fent comptatge de les que teníem i les que descartàvem. Finalment, vam imprimir-les i les vam decorar per tal de fer una exposició ben maca amb les seves produccions que podreu veure a l’escola el dia del festival de fi de curs.

Mentrestant, us deixem unes fotografies del procés.

Enllaç a les fotografies

Esperem que us agradi!!