FESTA DE FI DE CURS 22-23

Hola famílies!

Com sabeu, ahir dimarts 20 de juny vam celebrar la festa de fi de curs on vam poder gaudir plegats d’una estona ben divertida entre representacions, cançons, balls i activitats preparat pels alumnes amb molta il·lusió! Entre aquestes teníem la ràdio preparada pel grup 1 que va amenitzar la jornada amb música; el photocall que va preparar el grup 2 per fer-nos fotografies divertides; el taller d’esquilar ovelles i munyir vaques que va preparar el grup 3, el taller de sacs d’olors preparats pel grup 4 per tal de poder fer un ambientador natural i l’activitat de pesca amb imans preparada pel grup 5. Tots i totes han treballat molt i s’han esforçat per tal de fer un matí divertit on ens ho passéssim d’allò més bé!

Per últim, es va fer entrega d’un diploma a l’alumnat que aquest curs ha acabat la seva etapa en la nostra escola: Paula, Coraima, Antònia, Èric i Annass, us desitgem molta sort en la vostra nova etapa!!!

Recull de fotografies del festival