Carnestoltes 2023

Hola a tothom!!

Ahir, vam celebrar el Carnestoltes a l’escola!

Per grups, ens vam fer una disfressa relacionada amb el projecte d’escola “Els Oficis” per tant, el G1 anàvem disfressats de motius de ràdio (locutors/es), el G2 de motius de premsa (fotògrafs), el G3 de grangers, el G4 de pagesos i el G5 de pescadors.

Després de disfressar-nos, vam anar a fer una rua per la Serra i vam aprofitar per a que els grangers anessin a revisar si totes les vaques de l’institut eren al seu lloc, els pagesos van revisar com estaven els arbres de IRTA, els pescadors es van apropar al pantà de més amunt mentre els de premsa feien les fotografies i els de la ràdio es pensaven la notícia per al proper programa!

Quan vam tornar a l’escola, vam fer una desfilada per veure les diferents disfresses i a ritme de carnaval vam fer una xocolatada per celebrar l’aniversari de l’Ivan, que ja té 20 anys! Felicitats!

A la tarda, ens vam avançar per llegir el testament del Sr. Carnestoltes i cantar-li aquella que fa: a setze a setze, a setze el vi, que el pobre Carnestoltes acaba de morir. A setze, a setze a setze el pa, que el pobre Carnestoltes acaba de cremar!

Si cliqueu aquí podeu veure un recull de fotografies; algunes d’aquestes han estat realitzades per l’alumnat del grup 2 (els fotògrafs).