ARRELEM LA INCLUSIÓ

Un any més, seguim treballant per extendre i fer difusió de les nostres propostes inclusives. Aquest any des del CEE Dr. Ramon Suriñach fem especial èmfasi a la capacitat que tenen els centres escolars del Ripollès per afavorir una correcta i adequada inclusió, sempre això si, amb la dotació dels recursos necessaris.

Sota el lema “ARRELEM LA INCLUSIÓ” us fem arribar les següents propostes d’arbres de Nadal amb l’elecció d’un pictograma com a desig.

L’alumnat del Dr. Ramon Suriñach ha preparat els vídeos tutorials explicant el material necessari i els passos a seguir per cada activitat. Mireu mireu

• Els nens i nenes d’educació infantil tindran la plantilla d’un Arbre de Nadal que hauran de retallar i pintar fent ditades de colors i amb una base de plastilina. També utilitzaran un pictograma com a desig de Nadal.

EDUCACIÓ INFANTIL

• L’alumnat de cicle inicial hauran de crear un Arbre de Nadal entrelligat amb llanes de colors i utilitzaran algun pictograma com a desig de Nadal.

CICLE INCIAL

• L’alumnat del cicle mitjà hauran de crear un Arbre de Nadal doblegat, amb cartolina, punxat amb un pal de pinxo sobre una base de tap de suro, on hi haurà un pictograma com a desig de Nadal.

CICLE MITJÀ

• Les noies i nois de cicle superior hauran de crear un arbre de Nadal de paper seguint les indicacions amb un vers o un poema i relacionar-ho amb un pictograma com a desig de Nadal.

CICLE SUPERIOR

Tots aquests pictogrames i molts més estan disponibles a la web www.arasaac.org

Us animem a fer una ullada per la seva pàgina per escollir els pictogrames que necessiteu per els vostres desitjos de Nadal.

Els PICTOGRAMES són un suport visual imprescindible per les persones que utilitzen Sistemes Augmentatius i Alternatius de la Comunicació (SAAC). També són una mesura universal per tot l’alumnat.

Tot l’equip docent us volem agrair la vostra participació i la gran resposta que obtenim amb les nostres propostes inclusives. Ens encantarà veure les vostres creacions i Arrelar ben fort la inclusió.

Gràcies i molt bones festes de NADAL!