FIRA de NADAL i de la JOGUINA ARTESANA a RIPOLL

Com cada any, l’alumnat de l’escola participa en la fira de Nadal que organitza Ripoll Comerç del 3 al 6 de desembre.

Ja fa uns dies que estem treballant de valent per crear peces artístiques de diferents estils i amb variat material. Ens trobareu Dilluns 5 de Desembre a partir de les 16h a la plaça Sant Eudald on tindrem instal·lada la paradeta del Suri.

Esperem amb il·lusió la vostra visita, ja sabeu que l’alumnat del Suriñach som grans artistes. Tota la recaptació econòmica anirà destinada a subvencionar colònies i activitats d’escola.

Mireu que bé que vam estar! Ens ho vam passar molt i molt bé!

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES LES PERSONES QUE VAU VENIR I COL·LABORAR AMB L’ESCOLA.

Esperem que us vagin agradar les nostres creacions!